20120308

¿Jueces contra la democracia?

Data Estel·lar 2012finde Dijous 20120308

Hom s'inquireix sobre l'espantosa hipòtesi que existeix un grup delictiu organitzat que faci un ús undegut de les institucions judicials, un grup que podria anomenar-se JUTGES CONTRA LA DEMOCRÀCIA.

Amb l'amargant regust que no estiguessin sols i que actuessin en una connivència i conxorxa més gran d'allò concebible com el Cop d'Estat més Gran Que s'Hagi Fet Mai.

En això hi participen unes bandes de mediocres amb bons sous, o de gent amb les idees molt clares i equivocades: els policies de Catalunya-mossos d'esquadra que xisclaren: o generem pànic o no els treiem d'aquí. Els policies... aquells que havien de defensar la societat de la seva por... es plantegen disparar amb armes de foc -i ho desestimen... per ara- mentre espanten a la població, contra les directrius de seguretat per evitar estampides que acabin amb ferits i morts. Inútils que cobren dels nostres impostos. Mediocres, enllaç que sembla conegut però que jo només he buscat i conegut ara per veure si algú pensava alguna cosa similar, tot i que no estic completament d'acord amb el que es diu. I a més xulescos que farden dels cops de peu que donen. I on alguns no tenen ni els títols, essent aquests policies els primers delinqüents... amb una cadena delictiva i d'inútils que permet passar aquests filtres... en una barreja d'"és igual", d'"em dóna igual", de "jo no em fico en saraus" o de "perfecte, perfecte, aquest és llest".