20060126

13 Rue de l'Adenc el 26 de novembre de 2005

Data estel·lar amb data i maduixa: 20060126

Després de passar-me el dia fent coses divertides a la feina, que eren feina però que no formen part de les meves tasques. Que ningú no ho intenti entendre. Després d'això, ... no, no, vaig malament, durant això vaig trobar una cosa molt interessant... que potser és de Jan i tot però no tinc més dades per ara.

Ara sí: després d'això vaig decidir publicar d'una vegada l'única cosa positiva que va succeir el pitjor dia de la meva vida: la publicació, el dia 26 de novembre de 2005, d'una historieta de propaganda al més que lamentable i ridícul Diari de Sabadell d'aquell dissabte... es tracta d'una historieta per conscienciar sobre el medi ambient. Està en català. No val gaire, en el sentit que qui és capaç de decidir que el seu edifici estigui orientat cap al sud, si no som espec...constructors, o coses directament bàsiques... és a dir, que el meu pare ja va fer al 1991. I això que no anava d'ecologista, ni molt menys.


En fi, ideològicament, l'Adenc s'adapta de manera gafapasta perfectament a una societat cada cop més mediocre, donant idees cada cop més simplones.

Nota: l'Adenc és l'ONG sabadellenca de Defensa de la Natura.

Però la idea que utilitzen és molt bona: es tracta de l'adaptació de la plantilla del 13 Rue del Percebe, coneguda contraportada d'enorme èxit i més idees dibuixada i pensada generalment per Francisco Ibáñez Talavera -qui, si no?


És de rebut esmentar el dibuixants:
  • Isaac'03. Per tant, el dibuix és del 2003! (afegeix un "gràcies FIbáñez, escrit unint la "F" i la "I" com imitant la signatura del creador de Mortadel·lo i Filemón). Afegiré que m'agrada la idea però el dibuix no: és el típic i tòpic dibuix "feista", lletgitsta, no només lleig sinó que vol ser lleig, seguint aquesta moda ridícula post-Simpson i MisterK-iana.
  • Bié... i sé que sé qui és aquest Bié... però ara mateix no em ve al cap. Per tant, quan ho sàpiga, tindra un missatge dedicat.




1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Magín.
Bié es el dibujante de "Solo Suso" en El Jueves. También dibujó en la revista SuperLopez "El recluta Felpudo".
Un saludo.
Wayne Campbell.