20130227

Bola de Drac doujinshi-multiversal

Data Estel·lar 同人誌 du TFE Dimecres 20130227


[DB Multiverse]


Veja'm, veja'm. Com comença tot? Estava jo tan tranquil quan he tingut un enllaç que m'ha dut a la Bola de Drac al qual s'hi barrejaven molts personatges de diferents moments. 

L'he començat a llegir en castellà. He vist que hi havia l'opció d'idioma, que hi estava en català. Ja sabran vostès que els noms dels personatges canvies... i que hi ha una munió d'idiomes. El japonès...tot i que entenc que l'original era en francès. El TFE sempre al capdavant.

Suposo que tot això ho coneixen els otakus de fa anys...

M'he quedat enganxat. 

N'hi ha qui dirà que només es tracta d'una història en un univers alternatiu. Un combat d'arts marcials més amb els ninos...

... però a mi m'agrada la barreja de personatges, que es reconeguin... i, renoi, està molt ben dibuixat. Sembla un manga. 

Sembla que la cosa va començar cap el 2008. No n'estic segur.

No pot tenir menys errades de guió que la versió oficial.

El patufet aquí.

El tebeo acá

La BD ici.

En banda dessenada, rapazinhos!

Gotranks bai