20120113

Doctor Who al Saló del Comic

Data Estel·lar nogensmenys Divendres 20120113

PER UNA VEGADA QUE M'ENTUSIASMO: AL FINAL NO VINDRÀ PAUL CORNELL NI NINGÚ DEL DOCTOR WHO. DEJÀ VU... A BARCELONA SEMPRE ES EL MATEIX: ET DIUEN QUE PASSARÀ UNA COSA INTERESSANT QUE MAI NO S'ESDEVÉ PER UN PROBLEMA DE FORÇA MAJOR, D'ÚLTIMA HORA, DE MALENTESOS O D'AGENDES. UNA VIDA AIXÍ, I EL QUE ET RONDARÉ, MORENA. MANTINC EL MISSATGE ORIGINAL PER DEMOSTRAR QUE AIXÒ ERA EL QUE MÉS M'INTERESSAVA DEL  SALÓ DEL COMIC DE BCN PER AL 2012.

Poques vegades poso la propaganda-notícies que envia Ficomic. Com que no és informació que jo hagi tractat no la veig gaire útil, menys encara quan reverbera arreu de la blogosfera.

Tot i això, aquest cop, millor dit, l'anterior, volia posar-lo. Suposo que era sobre la presentació del Saló del Comic de Barcelona 2012. La falta de temps m'ho impedeix... però arribo a temps per posar la info del nou missatge de Ficomic.

De fet, qualsevol d'aquestes notícies seria suficient per creure que aquest Saló del Comic el convidat és la Maginoteca. I em vanaglorio d'això:

1.-I si Guy Delisle vingués al Saló del Comic? Evidentment, seria després dels dos articles de la Maginoteca sobre Pyonpyang y sobre Shenzen... Utilitzeu el buscador per trobar-los. Jo li preguntaria sobre què creu que ha passat amb les talles de roba a Europa i a  Occident des que vostè va escriure Shenzen? Qu'est qu'il s'est agité a l'Europe avec les tailles des vêtements a l'Europe et a l'Occident depuis que vous aves écri Shenzen?
(no em justificaré per les faltes d'ortografia en francès)

2.-Imagineu que el TFE vingués a nosaltres... Doncs potser sí: perquè l'Institut Francès de Barcelona col·laborarà amb el Saló. Espero que això signifiqui tebeos en francès de Chick Bill, de Khena et l'scrameustache (Quena i el Sacramús), sobre Les Petits Hommes i coses d'aquestes... això és el que jo vull llegir en francès... home, i per què no Lampil? Imagina't, que va dir l'àrab de Ben-Hur. En aquest cas, sí que em caldrien pempis per comprar coses... potser em farien fora de casa. Desnonament per compra massiva de tebeos del Territori Francòfon Europeo en Versió Original. Un desalojo, otra okupación.

3.-Sí, bah... però... això res... i si, és estúpid pensar-ho, mai no surt destacat a la programació de la tele, ni al Teletodo del Periódico, tot i que tenen un apartat per a les sèries... però, vinga, arrisca't a expressar-ho, i si hi haguessin coses del Doctor Who... Do not blink: Paul Cornell, guionista de Doctor Who. T'ho havia dit: no parpallegis. Pensava que tooooothoooom parlava anglès. No, millor que parpallejar: mira el rellotge... i vagi amb compte amb la família...! Ho he hagut de buscar perquè jo, de noms d'aquests, res..

Data límit per a acreditacions: dilluns, 20120423. Sant Jordi.

Saló del Comic:20120503 al 20120506.

Si volen algú que parli sobre el 15M i els indignat i tota la pesca... que em truquin.

Que no quedi amb mi ningú que no vulgui que li doni la llauna amb el Doctor Who.I menys si no vol que li parli sense noms sinó posant malnoms als personatges.

I, és clar, això és un incentiu per una reedició de la paròdia de XSer i PV... no?