20100305

Franka al Saló del Comic?????

Data Estel·lar pluriplural Divendres 20100305

Llegeixo al diari El Punt, del 2100305, número 10541, diari independent, català, comarcal i democràtic (els altres no):


Holanda i Euskadi seran els països convidats al saló (sic, amb minúscula)


Immediatament penso: Franka al Saló del Comic de Barcelona?

I al títol he afegit "????" perquè estic segur que uns dels autors i sèries més populars dels Països Baixos no seran al Saló...

Tenint en compte que Antoni Guiral va ser editor de Franka als àlbums publicats al nostre país, com a mínim, podria  influir-hi.

Agent 327 (Superagente 327, el agente Panférreo según nos dicen en la web que más ha hablado sobre este personaje) al Saló del Comic de Barnacity?

Si així fos, em donaria temps des d'ara fins als 6 de maig a aprendre holandès (neerlandès, vocable per als documents oficials) d'aquí al 6 de maig? Perquè no cal ni que me'ls tradueixin, passo. A mi m'ho poseu a la venda que de la resta ja m'encarrego jo.

Sobre Nederland, podem dir que també allà es planyen per haver perdut revistes periòdiques històriques

Holanda és aquest país on l'extrema dreta ja és la tercera força política... Diguem-ne que encara els queda una mica per esforçar-se perquè es presenten amb un sol partit i només són els tercers, quan haurien de fer com als llocs com cal, i estar-se a tots els partits. I serien els primers.

Del Saló del Comic 2010 només espero poder trobar la llibreria aquella andorrana que hi havia al 2008, una que venia tebeos en francès. I alguna que vengui coses en anglès. Que almenys podré xafardejar Yokostsunos o ChickBills o coses així.