20090503

Escobar C1: el documental del 2004

Data Estel·lar Granollers Ciutat Zapatillesca 20090503

Tercer missatge del dia. Tinc la idea, vaig fent, sense aturar-me...

Un forer de latiacomforo, Zorro Aullador, ens ha mostrat que la web de la tele de Granollers
té el documental sobre l'exposició Rebels amb causa, dedicada a Escobar durant el 2004. Es tracta d'una exposició que s'ha pogut veure en d'altres localitats.

Aquí poso l'enllaç al vídeo

Si no entra al vídeo, hi ha el símbol ">": li doneu i trobareu el r equadre titulat "Mirador 02-01-04, Josep Escobar".

Algun dia algú m'hauria d'explicar perquè s'utilitza tant una cosa tan absolutament incòmoda i que tants problemes dóna a l'ordinador com és el Flash i els seus derivats.

Ara intentaré posar directament el vídeo. Una vegada en vaig posar un i me'n vaig sortir, però no recordo com era:

Res. Impossible. Resulta que poses el botó dret a sobre del vídeo, li dones a Codi Font de la Selecció (codi DOM) i surt un enllaç que només permet veure un vídeo sobre els bombardejos a Granollers. Torno a repetir-ho perquè ho penso des de l'any 2002: el Flash és una porqueria. Recordem aquell error que hi ha entre el Windows i algunes aplicacions del Macromedia. Una cosa tonta anomenada "Macromedia Contribute" que en molts ordinadors vol instal·lar i reinstal·lar una cosa que ja hi és. És un programa que no serveix, d'aquests que tenen el monopoli del mercat i que als informàtics els hi fa gràcia, per avarícia, perquè el poden piratejar i això els hi agrada molt, però que dóna més problemes que alegries.

Així doncs, ara intentaré col·locar el vídeo que tinc gravat al meu ordinador. Des d'aquí us dic que, en el moment de fer aquest missatge tinc un 10% de la capacitat del compte de blogger ocupat. A aquest ritme en 10 o 15 anys m'haig de mudar de blog. Doncs, no, tampoc. Porta dues hores treballant. L'aturo.

El vídeo se sent molt malament.

Un resumen en castellano del vídeo: se pasó 70 años sentado, lo que , según su yerno, le ocasionó atrofia muscular (y lo escribió en una postal de Navidad dibujada). Trabajó hasta el final. Sus prioridades eran la familia y el trabajo. Incluso tenía una libreta en la mesita de noche por si se le ocurrán cosas. 1957-1965: 4 obras de teatro. Estaba metido en muchas organizaciones, como las de teatro amateur. Dicen que tenía en marcha 59 series semanales en los años 50-60.


3 comentaris:

Alfredo Ruiz Sánchez ha dit...

Escobar era un personaje peculiar. A mi los personajes de este hombre me parecían un tanto pedantes, pero no menos entrañables. Yo también soñaba con tener un bicicleta como Zipi y Zape, pero mi padre no me daba vales descuento. Eso sí, en vacaciones disfrutaba de bicis de segunda mano más viejas que Pirri y me lo pasaba pipa. En ese aspecto aventajé a los gemelos.
Nunca he seguido la vida de Escobar pero voy a ver si cazo el video del que hablas y lo veo.
¿Cómo va el mundo por esos lares, amigo Magín? Tiempo ha que no me paseaba por tu blog. No se si te habrán dicho que estoy embarazado, tanto en el sentido biológico como en el sentido creativo. A ver si en este último sentido consigo parir algo provechoso y colgarlo en mi blog. Del otro sentido se encargará mi compañera en su debido tiempo.

Un abrazo.

maginelmago ha dit...

Me gusta que digas que los personajes eran pedantes. En este mundo de Internet todos son fans incondicionales de lo que se habla y eso es un lastre para el debate.

Felicidades.

Envíame a mi correo tu dirección de correo. Las que tengo no me sirven.

Alfredo Ruiz Sánchez ha dit...

Amigo Magín, me temo que no soy capaz de localizar tu correo electrónico. El mío lo puedes sacar de mi blog. He colocado lo del perfil al final de todo de la página. Lo podría poner directamente en el comentario, pero así se le da más emoción a la cosa.

Un saludo