20080424

Y he visto una cosa

Data Estel·lar la mateixa que abans Dijous 20080424

Resulta que se m'acut entrar a lacarceldepape perquè, no sé, en parlàvem fa uns dies. No sé per quina raó jo pensava que ja no estava activa però no vaig dir-ne res. Evidentment, funciona. D'allà, he començat amb una cadena d'enllaços... fins arribar a Imakinarium, un lloc on he descobert que una vinyeta de romans d'Astèrix fa referència a un quadre de l'exèrcit napoleònic... a més, és una base de dades d'autors. Com a mínim, serveix per localitzar el nom d'alguns autors. Per descomptat, no tots ni de tots els estils. Però hi ha vegades que em dic... jo diria que hi ha un dibuixant que es diu així... i saps allò de no tenir-ho clar? doncs, aquí hi ha la resposta, amb una mena de biografia i de citar algunes obres i dibuixos... perquè són els dibuixos els que realment em donaran la clau per saber si aquell autor era l'autor al qual jo em referia.

D'enllaç en enllaç fins a la desfeta sempre (frase a pulir).